Biz Kimiz
Dynamic Destek Hizmetleri A.Ş. 2023 yılında Sigortacılık Destek Hizmetleri Hakkında Yönetmelik kapsamında; Türk Sigorta sektörüne, Rücu Takip Hizmetleri vermek amacıyla kurulmuştur.
Rücu takibi konusunda sahip olduğumuz uzmanlık, bilgi ve deneyim ile sorunları çözme odaklı bir yaklaşım benimsemekteyiz. Müşteri veya iş ortaklarımıza iyi iletişim ve iş birliği ile çözüm odaklı çalışma sunmaktayız. Karşı tarafı anlama, ihtiyaçlarına uygun çözümler üretme ve uzlaşma sağlama yeteneğimizi ortaya koymaktayız.
Uzman kadromuz; hukuki süreçlerin yönetimi için Avukatlar, rücu süreçlerini yönetip hasarların sorumlularını belirleme ve geri talep işlemlerini takip edecek Hasar Yöneticileri, hasarın mali boyutunu değerlendirip hasarın miktarını ve sorumluluğunu analiz edecek Mali Uzmanlar, sigorta poliçelerinin incelenmesi ve koşullarının anlaşılması konusunda uzmanlaşmış profesyonel Sigorta Denetçileri, rücu işlemlerini koordine edip farklı departmanlar arasında iletişimi sağlayacak ve sürecin verimli bir şekilde yürütülmesini sağlayacak Takım Yöneticilerinden oluşmaktadır.
Bu uzman kadromuz, sigorta şirketlerinin rücu takibi işlemlerinde, hasarın sorumluluğunu belirlemeden hukuki süreçlere, mali analizlerden koordinasyona kadar geniş bir yelpazede çalışarak, hasarın gerçek sorumlusunu tespit ederek şirketin giderlerini azaltma, adil ve hızlı bir şekilde rücu yapma sürecini gerçekleştirmektedir.
Vizyonumuz
Rücu takip işinde müşteri memnuniyeti üzerine odaklanarak onların beklentilerini aşan bir hizmet sunmak, güncel teknoloji ve otomasyon araçlarını kullanarak süreçleri daha verimli hale getirmek, yüksek standartlarda çalışarak, profesyonel bir yaklaşımla sürekli kaliteyi artırmak, sürekli olarak yeni yöntemleri takip ederek, iş süreçlerini geliştirmek ve yenilikçi olmak.
Misyonumuz
Hakkaniyet, dürüstlük ve etik değerlere dayalı olarak hareket etmek, müşteri odaklı bir yaklaşımla, sigorta şirketlerinin ihtiyaçlarını karşılamak ve memnuniyetlerini sağlamak, iyi iletişim kurarak şeffaf bir şekilde sigorta şirketlerine süreçler hakkında raporlar sunmak, iş akışlarını optimize ederek verimliliği artırmak ve rücu süreçlerini etkin bir şekilde yönetmek, yenilikçi düşünceyi teşvik ederek, sürekli öğrenmeyi ve gelişimi desteklemektir.